استاندار كرمانشاه گفت: روحانيون مسئوليت سنگين و حساس تبليغ و ترويج دين را در اجتماع بر عهده دارند.
کد خبر: ۴۱۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 04 May 2017
به گزارش وخبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري كرمانشاه؛ دكتر رازاني در ديدار با رئيس مركز خدمات حوزه هاي علميه سراسر كشور و جمعي از مديران اين مجموعه كه در استانداري كرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: كساني كه لباس دين بر تن كرده اند و در زمينه تبليغ دين مبين اسلام تلاش مي كنند با پذيرش اينكار مسئوليت بسيار سنگيني را متقبل شده اند.

استاندار كرمانشاه با اشاره به دشواري هاي كار و وظايف سنگين روحانيون در جامعه افزود: برخي از كارها و اعمالي كه ديگران مي توانند به طور معمول انجام دهند براي يك روحاني مباح و جايز نيست. 

وي با اشاره به سطح كيفي مناسب علمي و آموزشي حوزه هاي علميه اظهار داشت: روند آموزش و كسب علم در حوزه هاي علميه كشور به شكلي خوبي دنبال مي شود و حتي در برخي موارد اين جديت ها در مقايسه با برخي دانشگاه هاي كشور چشمگيرتر است.

دكتر رازاني در ادامه سخنانش اظهار داشت: روحانيون به عنوان بخش مهمي از جامعه بايد از امكانات رفاهي و تسهيلاتي كه دولت براي ديگر اقشار فراهم كرده است بهره مند شوند. 

مديريت ارشد استان نيز طي اين مدت  با نگاهي ويژه به دنبال حل مشكلات طلاب و روحانيون بوده و اين روند همچنان تداوم خواهد داشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار